Hazardní skupina Sazka se rozhodla následovat konkurenci a ještě během května rozjede věrnostní program Sazka Klub. Zájemcům bude prozatím rozdávat klasické plastové kartičky, později by vše mělo fungovat také v internetové aplikaci. Stálí zákazníci by měli získat výhody, společnost zase spoustu cenných kontaktních údajů.

Registrace bude možná na všech místech, kde je k dispozici terminál Sazky. „Vedle online sázení chceme usnadnit proces vsazení i zákazníkům v retailové prodejní síti – místo tradičního papírového tiketu si uloží svá oblíbená čísla na zákaznickou kartu, ať už fyzickou, nebo v rámci naší aplikace v mobilním telefonu. Prodejce tak pouze čtečkou načte kartu," uvedl marketingový šéf firmy Aleš Veselý s tím, že systém například výrazně usnadní informovanost o výhrách. Registrovanému klientovi už se nemůže stát, že jeho výherní tiket skončí omylem v koši.

Postupem času dojde i na dodatečné soutěže s cenami, především peněžními. Na služby jiných prodejců se Sazka soustředit nehodlá. „Je spousta věrnostních programů, které nejsou úspěšné proto, že působí jako sleviště – banka třeba posílá slevové kupóny od drogerií po elektroniku. Touto cestou nechceme jít. Výhody budou primárně napojené na hraní či hráče,“ řekl Veselý. Výjimku by mohly tvořit subjekty, patřící rovněž do skupiny KKCG, tedy třeba cestovní kancelář Fischer.

Zpět na přehled článků

  kde můžeš sázet na sport